شعله فریاد

من پنبه به گوش کرده بودم ناگاه آواز کسی شعله به گوشم بنهاد

شعله فریاد

من پنبه به گوش کرده بودم ناگاه آواز کسی شعله به گوشم بنهاد

آقای نگاه عاقل اندر سفیه۲

اما از نظر عرفی 

از اون نظر هم دیگه گذشت زمانی که می گفتن کی داده کی گرفته 

الان که خوب می گیرن 

هنوز هیچی نشده

زیر یه سقف نرفتن 

احضاریه اومده در خونه شاه دوماد از همه جا بی خبر بخت برگشته 

ادامه مطلب ...

آقای نگاه عاقل اندر سفیه۱

آقای نگاه عاقل اندر سفیه میگه 

بعله  

البته 

بعله 

درا ین که مهریه حق مسلم و مسجل و مبرهن و متیقن! مخدرات مکرمه محترمه رشیده عاقله بالغه و چی چیه هست هیچ شکی نباید کرد و ایضا! در عندالمطالبه بودن آن

بعله  

البته 

بعله 

اما

ادامه مطلب ...

هر که پولش بیش صدقش بیشتر

میگن مهریه "صداقه" 

خوب "ای که وگفتی یعنی چه!!!"

یعنی اینکه نشونه ی صداقت مرد هست در علاقه ای که به زن داره 

نفهمیدم 

خوب آی کیو! 

یعنی مرد اگه می خواد ثابت کنه به زن علاقه داره باید پول بسلفه  

وای خاک به سرم چی گفتم 

ببخشید منظورم این بود که پول تقدیم کنه به همسر دلبندش اونم با احترامات فائقه 

حالا یعنی هیچ راهی نداره 

نه 

اصلا راه نداره 

همینه که هست

ادامه مطلب ...

گیر چی هستیم ما ... ۱!

۶۰ هزارساله !!! 

۶۰هزارتا!!! 

کنفرانس 

همایش 

سمپوزیوم 

میزگرد 

میز دایره 

میز مستطیل  

برگزار کردیم 

مقاله دادیم 

سخنرانی کردیم 

زدیم تو سر کله هم 

رگ گردن کلفت کردیم 

فشار خونمون زد بالا 

گفتیم 

شنیدیم 

زدیم 

خوردیم  

متهم شدیم 

متهم کردیم 

بحث و جدل کردیم  

که چی؟ 

ادامه مطلب ...