شعله فریاد

من پنبه به گوش کرده بودم ناگاه آواز کسی شعله به گوشم بنهاد

شعله فریاد

من پنبه به گوش کرده بودم ناگاه آواز کسی شعله به گوشم بنهاد

بی دردی

کاش دردی نبود 

درمانی هم نبود 

فقط بی دردی بود 

فقط بی دردی 

نه بی عاری 

نه 

بی دردی که هر درد و درمانی رو بشوره بریزه دور  

اگه دردی نباشه چه نیازی به درمان هست 

کاش میشد ...

نظرات 7 + ارسال نظر
آسمونی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.bia2ax3.blogfa.com

شعرات خیلی قشنگن ممنونم که بهم سر زدی

سلام
منم از شما ممنونم
لطف کردید
بازم منتظرم

علی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.ali.com

سلام عزیزم . دومت گرم

سلام عزیز
ممنون
حالا دم یا دوم
کدومش؟!

امین چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.AsemanIran-Amin.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبی تووووووووووووووووو؟
راستی وبلاگ زیبایی دارید وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزن

سلام عزیز
ممنون از شما
من به وبلاگ شما سر زدم و شما رو لینک کردم به نام عاشقی در آسمان

مینا چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ب.ظ http://nilofar.blogsky.com

سلام
درد هست درمانم هست اما ما اینقدر همه چیز و بزرگ می کنیم که فکر می کنیم دردمون بی درمانه
بعضی وقتا اونا که اسمشون بزرگتره دارن کاری می کنن که دل کوچیکترا بشکنه چون می خوان بگن تو بچه ای و نمی فهمی که دنیا چقدر مشکلات داره
دنیا درد بی درمونه
ما درد داریم دردمون خودمخونیم که نمی تونیم با مشکلاتمون کنار بیاییم...

سلام
راست گفتید
میدونم
اصلا این مطلب من عاقلانه نیست
کودکانه هست
اما گاهی کودکی رو خیلی دوست دارم
گاهی آدم باید پناه ببره به کودکی
چون چاره ای نداره
تازه کودکی خیلیم قشنگه
پاکه
ازتون ممنونم
جمله آخرتون خیلی عالیه
ما درد داریم دردمون خودمونیم که نمی تونیم با مشکلاتمون کنار بیاییم...

امین چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.AsemanIran-Amin.blogfa.com

سلام
ممنون که مرا لینک کردی.
من نیز شما را لینک کردم

سلام عزیز
ممنون
لطف کردی

علی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام عزیز
من از وبلاگ شما خیلی خوشم اومده
واقعآ ممنونم آخه حرف دل منم همینه
ولی من هیچ وقت خیلی از ناامیدی نگفتم و نمیگم
میدونید خیلی مثل اینکه ناامیدی
بابا میگن ناامیدی بزرگترین گناهه
تو وبلاگتون مطالب شاد کمه
به وبلاگتون روحیه بدین
شادش کنید
اصلا نه به وبلاگ به خودتونم روحیه بدین امیدتون رو از دست ندین
توکل به خدا همه مشکلات رو حل میکنه بازم ممنونم

سلام
ممنون
چشم
حتما

علی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام
بازم سلام
خوبید
نه خسته همقطاری
یه پیشنهاد :
تو وبلاگتون از شعرای دیوان شمس هم بذارین
یا حافظ
من بعدا اگه شد براتون میفرستم
آخه شعرای خیلی قشنگیه
ممنونم

سلام
منم بازم سلام
سلامت باشید
همقطاری!؟!
منم ممنون؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد