شعله فریاد

من پنبه به گوش کرده بودم ناگاه آواز کسی شعله به گوشم بنهاد

شعله فریاد

من پنبه به گوش کرده بودم ناگاه آواز کسی شعله به گوشم بنهاد

دماغتون چاقه

 

سلام  

حالتون چطوره 

خوب هستید  

دماغتون چاقه 

چی 

هیچی میگم دماغتون چاقه

آقا چرا توهین میکنی 

دماغ منو مسخره میکنی 

دماغ نازنین من 

دماغ به این باریکی 

خوش تراشی 

نوک بالایی 

تقارن 

توازن 

تناسب 

هارمنونی!! 

ببین عین مانکن میمونه!! 

آدم حظ میکنه

می دونی چقدر پول خرجش کردم 

این حرفا چیه 

دماغ من چاقه  

آره آره 

ای وای 

به دادم برسید 

به من توهین شده 

به احساس من 

به دماغ من! 

چه جوری به خودت جرات میدی با من اینجیییری حرف بزنی !!

بابا من کی با شما اینجیییری!! حرف زدم 

یه کلمه باهاتون احوالپرسی کردم 

وقتی دادمت دست پلیس ۱۱۰ اونوقت میفهمی 

یه وجب کره نه یه وجب ماست چند وجبش روغن میده !!

یه چیزی تو همین مایه ها 

ای بابا 

سوء تفاهم شده 

ببین 

الان درستش میکنم  

الان توضیح میدم

این دماغ اصولا خیلی چیز ارزشمندیه!! 

خیییلی خییلی چیز ارزشمندیه

مثلا شاعر میگه که 

هنوز از عشقبازی گرم داغ است
هنوزش شور شیرین در دماغ است 

چی؟ 

عشق  

شور 

ای وای 

جییییغ 

داااااااد 

فریااااد 

ایهاالناس 

به دادم برسید 

این نظر سوء به من داره 

نه  

ببین 

ببین 

اصلا دراز گوش این حقیر سراپا تقصیر از اوان طفولیت دم نداشت!! 

صبرکن یه لحظه 

ببین چی میگم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
بازیهای توپ سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://romnation.blogsky.com

سلام اگه مایل به تبادل لینک هستی منو لینک کن بهم خبر بده

آسمونی چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://bia2ax3.blogfa.com

,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........; خیلی قشنگ بوود
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______| موفـــــــــــق باشی
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,0,•’

محمد چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ http://wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

سلام دوست من
خسته نباشی
سوال کردن اشکالی نداره عزیز
ببین به نظر من از توی سایتشون از قسمت تماس با ما اقدام کن و سوالاتو بپرس
اونا خیلی دقیق راهنماییت میکنن
وظیفشون هم پشتیبانی کامل شماست
پس از این مزیت استفاده کنید
اونطوری چیزایی بهت میگن که شاید از بین حرفاشون روشی نو ازشون یاد بگیری
واسه همینم میگم از خودشون بپرس
پس فکر نکنی یه موقع میخوام از زیر کار در برم و سوالاتو جواب ندم
با تشکر
یا علی

سلام عزیز
ممنون از شما
خیلی لطف کردی

samane پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام عزیزم.ما دماغمون قلمیه چاق نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام عزیز
اونکه بعله
مستحضر هستم
ممنون که سر میزنی
موفق باشی

مینا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ http://nilofar.blogsky.com

سلام
خیلی با حال بود
تقریبا مردم اونقدر به خودشون قلاب وصل کردن که دنبال بهونه می گردن تا به یکی یا چیزی وصل بشن
واقعا اسم تیز بین حقتونه
نمی دونم شاید چشمای ما سو زیادی برای دیدن اینجور مطالب باریک و نداره
بازم ممنون
یا حق.

سلام
ممنون از شما
حقیقت مطلب رو گفتید
لطف دارید
شرمنده می کنید

آسیه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام...
دماغ و بینی و مماغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد